Uczestnicy o naszych szkoleniach

Szkolenie bardzo uporządkowane, co dla osób początkujących i w ogóle w sytuacji uczenia się jest bardzo pomocne. Bardzo dużo przykładów zastosowań e-learningu i platformy, nowe treści omawiane, możliwość konsultowania; Świetne moderowanie.
Uczestnik szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Kurs przemyślany, zrealizowany przez profesjonalistów. Nie było tu rzeczy przypadkowych. Podobała mi się szczególnie możliwość wejścia w kurs przykładowy. Bardzo dobre filmiki, dbałość o budowanie atmosfery. Całość przygotowanych materiałów bardzo na plus. Dziękuję za Państwa otwartość i wszechstronne wykorzystanie narzędzi.
Uczestniczka szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Zupełnie nie miałam wiedzy, że istnieje tyle narzędzi e-learningu, że są tak zróżnicowane i dają tyle możliwości. Mam nadzieję, że uda mi się opanować w praktyce chociaż kilka z nich. Dlatego cieszę się, że zdecydowałam się na kurs i dziękuję za możliwość uczestniczenia w nim. Doceniam profesjonalizm i zaangażowanie prowadzących, wyjaśnianie szczegółów "ludzkim" językiem, bez nadmiaru trudnych terminów.
Uczestniczka szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Szkolenie otworzyło mi oczy na wiele ważnych zagadnień związanych z e-learningiem. Wiem, że kurs zmobilizował mnie do poszukiwań dalszych informacji. Do tej pory nie za bardzo wiedziałem, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, chcąc wprowadzić pewne elementy nauczania na odległość.

Bardzo przydatne wydają mi się zamieszczane na platformie filmy, ilustrujące np. sprawne poruszanie się po platformie czy zaglądanie pod maskę realizowanych właśnie modułów.
Uczestnik szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Zadania pokazywały wiele różnych możliwości zastosowania narzędzi (platformy Moodle), o których nie miałam pojęcia. Używałam tych narzędzi w podstawowy sposób i nie wiedziała, że można je rozwijać i modyfikować w taki sposób w jaki to było pokazane w kursie.
Uczestniczka szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Szkolenie pokazało mi, jak rozważnie prowadzić kurs e-learningowy; nie trzeba odpowiadać natychmiast na każdy post, ale trzeba uważnie śledzić wpisy użytkowników. Poznałam podstawy różnych narzędzi (podstawy to nie zarzut, myślę, że jak na początek to było w sam raz, zwłaszcza że każdy z nas normalnie w tym czasie żył i prowadził zajęcia...)
Uczestniczka szkolenia “e-Learning w szkole wyższej”Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Bardzo pozytywną cechą, w podejściu do wykorzystania platformy Moodle u Pana Przemysława, jest przełamywanie standardów i kreatywne szukanie nowych zastosowań dla istniejących funkcjonalności platformy. Wprowadzane przy jego pomocy rozwiązania ewidentnie wzbogacają możliwości, które oferuje nauczycielowi Moodle.
dr inż. Joanna MarkowskaDyrektor Centrum Kształcenia na Odległość, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Jego wykształcenie lingwistyczne i duże doświadczenie w wykorzystaniu platformy Moodle do nauki języków obcych, a także komunikatywność i otwartość to atuty, które przekładają się na trafne opiniowanie różnych rozwiązań sprzyjających nauce języka angielskiego i umiejętność przewidywania ewentualnych problemów.
dr inż. Joanna MarkowskaDyrektor Centrum Kształcenia na Odległość, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Szkolenie zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie już na samym początku. Sposób prowadzenia był przejrzysty, atrakcyjny i bezpośredni. Czułam się potraktowana indywidualnie. Prowadzenie kursu online wiąże się z ryzykiem bezosobowości. Tutaj udało Wam się stworzyć przyjacielską atmosferę.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Największym plusem tego szkolenia był sposób jego przygotowania i poprowadzenia - fakt, że było dokładnie przemyślane i logicznie zaplanowane, że Prowadzący bardzo wyraźnie zaznaczali swoją obecność wykazując ogromną czujność, życzliwość, wiedzę, poczucie humoru i pełen profesjonalizm, i tworząc od pierwszej chwili niezwykle przyjazną atmosferę, która sprawiała, że po prostu nie można się było nie zaangażować. To moje pierwsze szkolenie online i teraz już wiem, że nieostatnie.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Uważam, że szkolenie to było bardzo ciekawe. Co więcej, słysząc termin "szkolenie e-learningowe" spodziewałam się czegoś strasznie nudnego, a tu bardzo miłe zaskoczenie! Uważam, że wiedza została przekazana w bardzo ciekawy, nienużący sposób. Było trochę dużo pracy i czasami termin mnie gonił, ale gdyby nie było tego bata, to chyba trudno byłoby się zmobilizować.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Szkolenie było fantastyczne, zgłosiłam się pełna obaw, a było to miłe zaskoczenie. Bardzo przystępna forma i atrakcyjna, nie nużąca. Jasno tłumacząca i pokazująca, jakie możliwości stwarza moodle. Zachęcająca do e-learningu. Strona łatwa w obsłudze nawet dla opornych. Opieka prowadzących  i atmosfera w grupie bardzo dobra.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Wysoko ocenione przez uczestników szkolenia kompetencje i fachowość trenera firmy Edukacja-Online.pl idą w parze z jasnością i komunikatywnością jego przekazu.
Maria BanachKierownik Międzywydziałowego Studium Języków Obcych, Papieska Akademia Teologiczna
Należy podkreślić atmosferę otwartości i życzliwości, jaką trener firmy Edukacja-Online.pl stwarza w trakcie spotkania, jak również indywidualne podejście do uczestników szkolenia, w zależności od poziomu ich wiedzy informatycznej.
Maria BanachKierownik Międzywydziałowego Studium Języków Obcych, Papieska Akademia Teologiczna
W imieniu swoim, Wykładowców Studium Języków Obcych UEK oraz Centrum e-Learningu serdecznie dziękuję za trud i osobiste zaangażowanie w przygotowanie oraz poprowadzenie szkolenia pt. "e-Learning w nauczaniu języków obcych" dla grupy lektorów języka angielskiego. (...) Szkolenie (...) przyniosło dobre - i co najważniejsze - wymierne rezultaty.
prof. UEK dr hab. inż. Andrzej ChochółProrektor ds. Studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
(...) to, co jest najważniejsze, to skuteczność szkolenia przeprowadzonego przez trenera firmy Edukacja-Online.pl. Dzięki temu, że jest on z wykształcenia filologiem i dydaktykiem, prezentując techniczne funkcje platformy e-learningowej, wskazywał on równocześnie na dydaktyczne aspekty wykorzystania tego narzędzia, oraz (...) uwzględniał specyfikę nauczania języków obcych.
Jadwiga Bolechowskakierownik Studium Języków Obcych UPWr, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Cieszę się, że (szkolenie "e-Learning w nauczaniu języków obcych") doszło do skutku, szczególnie, że stało się ono na naszym Uniwersytecie wydarzeniem bez precedensu. Po raz pierwszy zorganizowano 3-miesięczny kurs typu blended learning dla kadry nauczającej.
prof. UEK dr hab. inż. Andrzej ChochółProrektor ds. Studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Jestem (...) pełen uznania za trafny dobór tematów szkolenia - pomógł Pan naszym Pracownikom skutecznie przejść od teorii do praktyki wykorzystania Internetu oraz systemu Moodle w pracy lektora.
prof. UEK dr hab. inż. Andrzej ChochółProrektor ds. Studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Dogłębna znajomość tajników platformy Moodle oraz - co szczególnie istotne - umiejętność odniesienia niuansów technicznych platformy do zagadnień dydaktycznych i do specyfiki nauczania języków obcych jednoznacznie przyczyniły się do sukcesu (...) szkoleń.
Wit Górskikierownik Studium Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Na szczególną uwagę zasługuje także życzliwa, ciepła atmosfera, w jakiej odbywają się szkolenia oraz niewątpliwy talent pedagogiczny Pana Przemysława Stencla, objawiający się umiejętnością skutecznego przekazywania wiedzy. Warta podkreślenia jest też umiejętność przedstawiania zagadnień technicznych w sposób łatwy do zrozumienia dla nauczycieli.
Wit Górskikierownik Studium Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Z pełną odpowiedzialnością polecam szkolenia prowadzone przez p. Przemysława Stencla wszystkim firmom i instytucjom, które są zainteresowane wdrażaniem e-learningu oraz szkoleniami kadry naukowo-dydaktycznej z zakresu wykorzystania nowoczesnych narzędzi edukacyjnych w procesie nauczania języków obcych.
Wit Górskikierownik Studium Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Szkolenie było przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Prowadzący z ogromną energią przekazywał wiedzę merytoryczną, dbając o to, aby każdy z uczestników był zaangażowany w działania, a tym samym kurs szkoleniowy nie stał się tylko kolejnym nudnym kursem na temat narzędzia informatycznego. Gorąco polecam to szkolenie!
Uczestnik szkolenia otwartego
Szkolenie bardzo mi odpowiadało. Świetnie, że najpierw byliśmy uczestnikami kursu i mogliśmy wykonać zadania i ćwiczenia, których tworzyć mieliśmy się uczyć. Pozwoliło mi to wciągnąć się w atmosferę e-learning i zrozumieć lepiej jego założenia. Szczególnie dużo dało mi zadania z forum ponieważ nie byłam świadoma, tego jak ważna jest integracja grupy i że można to uzyskać właśnie za pomocą forum. To był dobrze wykorzystany czas. Dziękuję.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Szkolenie pozwoliło poznać nie tylko elementy systemu ale i spotkać ludzi, którzy są zainteresowani/zaangażowani w elearning. Mogłam porównać pewne funkcjonalności z podobnymi w innym systemie. Ponieważ "apetyt rośnie w miarę jedzenia" chciałabym poznać więcej, aby zastanowić się nad możliwością zastosowania Moodle jako alternatywnego systemu.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Bardzo się cieszę, że miałam okazję uczestniczyć w tym szkoleniu. Jak już wcześniej mówiłam - próbuję uczyć się moodla z książek i "poradników" zamieszczonych w internecie, ale wystarczy, że coś przegapię, albo wyskoczy jakiś błąd i "książki" nie są w stanie rozwiązać mojego problemu, na szkoleniu jest zupełnie inaczej  - cały czas było wsparcie. Atmosfera bardzo mi się podobała.
Uczestniczka szkolenia otwartego
Byłem na wielu szkoleniach z e-learningu i powiem szczerze, że to jak jest traktowana część on-line to szkoda pisać - w większości przypadków część ta polega na udostępnieniu materiału i tyle. W Pana szkoleniu on-line czuło się obecność prowadzącego i za tak prowadzoną cześć on-line bardzo dziękuję. Dziękuję szczególnie za to, że pokazał nam Pan jak to powinno wyglądać wzorcowo.
Uczestnik szkolenia otwartego
Szkolenia są wysoko oceniane przez naszych lektorów, którzy w ankietach poszkoleniowych podkreślali zarówno profesjonalizm prowadzącego, doskonałą znajomość funkcjonalności platformy Moodle, jak również umiejętność przedstawiania zagadnień związanych z obsługą platformy w kontekście dobrych praktyk dydaktycznych oraz umiejętność przekazywania wiedzy o e-learningu i platformie Moodle w ciekawy i zrozumiały sposób.
Danuta Sołtyskakierownik Studium Języków Obcych Politechniki Warszawskiej
E-szkolenia, które opracował, a następnie przeprowadził (trener firmy Edukacja-Online.pl), zyskały aprobatę uczestników z uwagi na zaproponowany program zajęć, różnorodne i interesujące materiały oraz pomoce edukacyjne, dobrze przygotowane środowisko uczenia się online, sprzyjającą nauce atmosferę podczas e-zajęć oraz wysokie kompetencje trenerskie prowadzącego.
prof. dr hab. Andrzej Eliaszrektor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej